Ponuka pre partnerov

Inšpirujeme ľudí cestovať na všetky svetové strany a spoznávať nepoznané.

Za prvých 10 rokov (2013-2022) sme usporiadali 471 podujatí, na ktorých si 58.387 denných návštevníkov vypočulo 2.493 prezentácií a filmov.

Od októbra 2020 majú možnosť diváci vidieť naše prezentácie aj online. Odvtedy sme premietli viac ako 100 prezentácií pre viac ako 8000+ divákov.

Naše podujatia fungujú viac ako 80% zo vstupného. Pre zlepšenie kvality podujatí hľadáme partnerov, ktorým sa náš projekt páči a vidia v ňom potenciál či už v podobe zviditeľnenia svojich produktov/služieb, alebo len pre dobrú myšlienku a z radosti.

Pripravili sme pre Vás viacero balíčkov. V prípade záujmu vieme pripraviť aj spoluprácu na mieru.

Festivaly organizujeme najmä od októbra do júna. Najväčšími sú 3 dňové festivaly v Bratislave v marci a v novembri. Ceny sú uvedené pre jeden cyklus: jar (akcie od januára do júna) alebo jeseň (od júla do konca roka).
Ročné partnerstvo trvá 365 dní od začiatku spolupráce.

Pre ľudí, ktorí radi cestujú, sme zorganizovali

  • v roku 2013: 8 podujatí (16 festivalových dní, 148 prezentácií, 9 filmov) pre 2069 návštevníkov
  • v roku 2014: 11 podujatí (25 festivalových dní, 123 prezentácií, 28 filmov) pre 3097 návštevníkov
  • v roku 2015: 46 podujatí (60 festivalových dní, 284 prezentácií, 66 filmov) pre 8040 návštevníkov
  • v roku 2016: 70 podujatí (85 festivalových dní, 282 prezentácií, 59 filmov) pre 8835 návštevníkov
  • v roku 2017: 57 podujatí (71 festivalových dní, 230 prezentácií, 71 filmov) pre 9210 návštevníkov
  • v roku 2018: 65 podujatí (76 festivalových dní, 239 prezentácií, 50 filmov) pre 8301 návštevníkov
  • v roku 2019: 87 podujatí (100 festivalových dní, 324 prezentácií, 67 filmov) pre
    • 10.112 denných návštevníkov (návštevník, ktorý príde na podujatie bez ohľadu na to, koľko prezentácii pozrie)
    • 19.827 návštevníkov festivalových blokov (priemerne 1 návštevník vidí 2 festivalové bloky)
    • 30.070 návštevníkov jednotlivých prezentácií/filmov (odhadované číslo, ak počítame každú prezentáciu samostatne. Veľa filmových festivalov počíta svojich divákov na každý film samostatne. Vďaka tomuto číslu sú údaje porovnateľné. Priemerne si teda návštevník pozrie necelé 3 prezentácie alebo filmy za večer, a pritom máme občas podujatia iba s 1 prezentáciou a párkrát ročne aj s 10 prezentáciami za deň)
  • v roku 2020:
    • 35 podujatí naživo (41 festivalových dní, 76 prezentácií a 23 filmov) pre 3.422 unikátnych denných návštevníkov / 5.975 návštevníkov na bloky / 6.868 návštevníkov jednotlivých prezentácií/filmov
    • 18 rôznych online prezentácií, ktoré si pozrelo 1.728 ľudí, t.j. priemerná sledovanosť jednej prezentácie: 96 ľudí
  • v roku 2021:
    • 17 podujatí naživo (20 festivalových dní, 63 prezentácií a 30 filmov) pre 1.174 unikátnych denných návštevníkov / 1.919 návštevníkov na bloky / 4.415 návštevníkov jednotlivých prezentácií/filmov
    • 82 rôznych online prezentácií (54 premiéra online a 28 záznamov z festivalu), ktoré si pozrelo 6.261 ľudí, t.j. priemerná sledovanosť jednej prezentácie: 76 ľudí
  • v roku 2022
    • 45 podujatí naživo (48 festivalových dní, 90 prezentácií a 145 filmov) pre 3.943 unikátnych denných návštevníkov
    • 20 rôznych nových online prezentácií do 1.9.2022 (neskôr pridané ďalšie)

Pripravujeme

  • 60-100 podujatí počas roka 2023
  • pripravované podujatia na našom webe a facebooku

Náš divák na festivale

Kto chodí na festival? Štruktúra na našich podujatiach od 1.1.2018 do 20.2.2019 po celom Slovensku podľa vzorky 1616 respondetov

Pohlavie:

  • ženy: 56%
  • muži: 44%

Vek:

  • do 25 rokov: 14%
  • 25 až 34 rokov: 48%
  • 35 až 44 rokov: 21%
  • 45 až 60 rokov: 12%
  • 61 a viac rokov: 5%

Koľko návštevníci za rok cestujú:

  • do 2 týždňov: 17%
  • 2 až 4 týždne: 52%
  • 1 až 3 mesiace: 25%
  • 3-6 mesiacov: 5%
  • viac ako 6 m.: 1%

Návštevníci online

  • Návštevnosť webovej stránky: 4.500 až 56.000 pozretých stránok mesačne / 1.500 – 11.500 unikátnych návštevníkov mesačne (údaje počas roka 2020) – najviac v mesiacoch keď robíme podujatia (október-marec)
  • Newsletter: 8.968 odberateľov (17.1.2023; každoročne vyraďujeme neaktívnych)
  • Facebook: 17.212 followerov (17.1.2023)
  • Instagram: 2.528 followerov (17.1.2023)
tim cestou necestou

Generálny partner

Benefity generálneho partnera:

  • 3 roll-upy na veľkom festivale v Bratislave, 2 roll-upy v menších mestách
  • Stánok na festivale
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach
  • Aktivita pre divákov cez prestávku
  • 30 sekundové promo video pred každým premietaním
  • Logo v uvítacom videu festivalu
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Newsletter – banner s popisom na 3 riadky a link
  • Facebook fanpage predstavenie partnera (počet podľa dohody)
  • 10 voľných lístkov na každé podujatie
  • prístup ku všetkým online prezentáciám podľa dohody
  • 2 súkromné prezentácie
  • Možnosť venovať ceny do tomboly
  • Logo generálneho partnera uvedené na lístku (online PDF) alebo možnosť priložiť online propagačný materiál pre každého kupujúceho lístok v predpredaji (podľa dohody a platnej legislatívy)
  • Logo na náramku pre festivalových divákov
  • Možnosť individuálnej dohody na ďalších možnostiach propagácie

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov): 6.000€
  • Celoročné partnerstvo: 10.000€

Hlavný partner

Benefity hlavného partnera:

  • 15 sekundové promo video pred každým premietaním
  • 1 roll-up na podujatí
  • Stánok na festivale
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach
  • Aktivita pre divákov cez prestávku
  • Logo v uvítacom videu festivalu
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Facebook fanpage predstavenie partnera (3 príspevky za cyklus)
  • Newsletter – malý baner a link (raz za cyklus)
  • 5 voľných lístkov na každé podujatie / 40 jednodenných vstupeniek na akékoľvek podujatie (počet lístkov za cyklus)
  • Možnosť venovať ceny do tomboly

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov) na Slovensku: 3.000€
  • Celoročné partnerstvo: 5.000€

Partner

Benefity partnera:

  • Stánok na festivale
  • Logo v uvítacom videu festivalu (video z novembra 2015)
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Logo a aktívny link na stránke www.cestounecestou.sk
  • Newsletter – logo na plagáte bez linku v NL
  • 3 voľné lístky na každé podujatie / 20 jednodenných voľných vstupeniek na akékoľvek podujatie
  • Možnosť venovať ceny do tomboly

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov): 2.500€
  • Celoročné partnerstvo: 4.000€

Individuálne partnerstvá na jednotlivé podujatia podľa individuálnej dohody

Individuálne partnerstvá

  • Stánok na festivale (20-50€ podľa mesta)
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach (250€ za 6 mesiacov / 400€ za rok)
  • Newsletter s banerom a prelinkom v plánovanom newslettri (v newslettri budú aj informácie o našich pripravovaných aktivitách) (200€ za 1 newsletter, 400€ za 3 newslettre)
  • PR článok (uverejnenie vášho PR článku) na našom webe (musí súvisieť s cestovaním) (100€)
  • 30% zľavy na vstupom pre firmy pri objednávke 30 a viac vstupeniek na jedno podujatie / ročné pernamentky pre firmy za zvýhodnenú cenu (kontaktujte nás)
  • Prístup k online prezentáciám pre Vašich zamestnancov (dohodou podľa veľkosti spoločnosti a či by mal každý zamestnanec prístup ku všetkým prednáškam, alebo iba k vybraným)

Naše výdavky

  • prenájom priestorov
  • propagácia (grafika, tlač, online reklama)
  • webstránka
  • cestovné náklady, honoráre a občerstvenie prezentujúcich
  • cestovné náklady, mzdy a odvody

Ak máte alebo vyrábate produkty, ktoré by sa nám mohli hodiť, sme otvorení aj nefinančnej spolupráci (či už v oblasti tlače, marketingových služieb, leteniek, zážitkových poukazov, fototechniky a čohoľkovek, čo by mohlo pomôcť pri fungovaní pre našu organizáciu/zvýšiť návštevnosť našich podujatí, alebo čo by mohlo slúžiť ako pekný darček pre našich prezentujúcich). Kontaktujte nás s Vašou ponukou.

Ďakujeme za podporu

Kontakt

Michal Knitl, zakladateľ OZ Cestou necestou: miso@cestounecestou.sk