Ponuka pre partnerov

Inšpirujeme ľudí cestovať na všetky svetové strany a spoznávať nepoznané.

Za prvých 7 rokov (2013-2019) sme usporiadali 353 podujatí, na ktorých si 49.664 denných návštevníkov vypočulo 1630 prezentácií a pozrelo 350 filmov.

Naše podujatia fungujú viac ako 80% zo vstupného. Pre zlepšenie kvality podujatí hľadáme partnerov, ktorým sa náš projekt páči a vidia v ňom potenciál či už v podobe zviditeľnenia svojich produktov/služieb, alebo len pre dobrú myšlienku a z radosti.

Pripravili sme pre Vás viacero balíčkov. V prípade záujmu vieme pripraviť aj spoluprácu na mieru.

Festivaly organizujeme najmä od októbra do júna. Najväčšími sú 3 dňové festivaly v Bratislave v marci a v novembri. Ceny sú uvedené pre jeden cyklus: jar (akcie od januára do júna) alebo jeseň (od júla do konca roka).
Ročné partnerstvo trvá 365 dní od začiatku spolupráce.

Pre ľudí, ktorí radi cestujú, sme zorganizovali

  • v roku 2013: 8 podujatí (16 festivalových dní, 148 prezentácií, 9 filmov) pre 2069 návštevníkov
  • v roku 2014: 11 podujatí (25 festivalových dní, 123 prezentácií, 28 filmov) pre 3097 návštevníkov
  • v roku 2015: 46 podujatí (60 festivalových dní, 284 prezentácií, 66 filmov) pre 8040 návštevníkov
  • v roku 2016: 70 podujatí (85 festivalových dní, 282 prezentácií, 59 filmov) pre 8835 návštevníkov
  • v roku 2017: 57 podujatí (71 festivalových dní, 230 prezentácií, 71 filmov) pre 9210 návštevníkov
  • v roku 2018: 65 podujatí (76 festivalových dní, 239 prezentácií, 50 filmov) pre 8301 návštevníkov
  • v roku 2019: 87 podujatí (100 festivalových dní, 324 prezentácií, 67 filmov) pre
    • 10.112 denných návštevníkov (návštevník, ktorý príde na podujatie bez ohľadu na to, koľko prezentácii pozrie)
    • 19.827 návštevníkov festivalových blokov (priemerne 1 návštevník vidí 2 festivalové bloky)
    • 30.070 návštevníkov jednotlivých prezentácií/filmov (odhadované číslo, ak počítame každú prezentáciu samostatne. Veľa filmových festivalov počíta svojich divákov na každý film samostatne. Vďaka tomuto číslu sú údaje porovnateľné. Priemerne si teda návštevník pozrie necelé 3 prezentácie alebo filmy za večer, a pritom máme občas podujatia iba s 1 prezentáciou a párkrát ročne aj s 10 prezentáciami za deň).

Pripravujeme

  • 70-100 podujatí pre rok 2020
  • pripravované podujatia na našom webe a facebooku

Dobrovoľníci s organizátorom festivalu, Bratislava, november 2018

Náš divák na festivale

Kto chodí na festival? Štruktúra na našich podujatiach od 1.1.2018 do 20.2.2019 po celom Slovensku podľa vzorky 1616 respondetov

Pohlavie:

  • ženy: 56%
  • muži: 44%

Vek:

  • do 25 rokov: 14%
  • 25 až 34 rokov: 48%
  • 35 až 44 rokov: 21%
  • 45 až 60 rokov: 12%
  • 61 a viac rokov: 5%

Koľko návštevníci za rok cestujú:

  • do 2 týždňov: 17%
  • 2 až 4 týždne: 52%
  • 1 až 3 mesiace: 25%
  • 3-6 mesiacov: 5%
  • viac ako 6 m.: 1%

Prezentujúca Eva Bušová je vzorom najčastejšieho diváka: žena vo veku 25 až 34 rokov. Iba s tým rozdielom, že na cestách trávi viac času ako priemer návštevníkov.

Návštevníci online

  • Návštevnosť webovej stránky (7.000 až 17.000 unikátnych návštevníkov mesačne)
  • Newsletter: 9568 odberateľov (7.12.2019; každoročne vyraďujeme neaktívnych)
  • Facebook: 12.269 fanúšikov (7.12.2019)
  • Instagram: 1.126 followerov (7.12.2019)

Individuálne partnerstvá

  • Stánok na festivale (20-50€ podľa mesta)
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach (250€ za 6 mesiacov / 400€ za rok)
  • Newsletter s banerom a prelinkom v plánovanom newslettri (v newslettri budú aj informácie o našich pripravovaných aktivitách) (200€ za 1 newsletter, 400€ za 3 newslettre)
  • PR článok (uverejnenie vášho PR článku) na našom webe (musí súvisieť s cestovaním) (100€)
  • 30% zľavy na vstupom pre firmy pri objednávke 30 a viac vstupeniek na jedno podujatie / ročné pernamentky pre firmy za zvýhodnenú cenu (kontaktujte nás)

3D cestovateľské prezentácie v Bratislave, november 2014

Partner

Benefity partnera:

  • Baner alebo roll-up na podujatí
  • Stánok na festivale
  • Logo v uvítacom videu festivalu (video z novembra 2015)
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Logo a aktívny link na stránke www.cestounecestou.sk
  • Newsletter – logo na plagáte bez linku v NL
  • 3 voľné lístky na každé podujatie / 20 jednodenných voľných vstupeniek na akékoľvek podujatie
  • Možnosť venovať ceny do tomboly

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov): 1500€
  • Celoročné partnerstvo: 2500€

Individuálne partnerstvá na jednotlivé podujatia podľa individuálnej dohody

Klubové premietanie v Central Perku v Liptovskom Mikuláši, november 2015

Hlavný partner

Benefity hlavného partnera:

  • 15 sekundové promo video pred každým premietaním
  • 2 veľké bannery alebo roll-up na podujatí
  • Stánok na festivale
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach
  • Aktivita pre divákov cez prestávku
  • Logo v uvítacom videu festivalu
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Facebook fanpage predstavenie partnera (3 príspevky za cyklus)
  • Newsletter – malý baner a link (raz za cyklus)
  • 8 voľných lístkov na každé podujatie / 40 jednodenných vstupeniek na akékoľvek podujatie (počet lístkov za cyklus)
  • Možnosť venovať ceny do tomboly

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov) na Slovensku: 2500€
  • Celoročné partnerstvo: 4000€

Malá sála DK Ružinov, marec 2019

Generálny partner

Benefity generálneho partnera:

  • 4 veľké bannery alebo roll-up na podujatí
  • Stánok na festivale
  • Distribúcia propagačných materiálov na všetkých podujatiach
  • Aktivita pre divákov cez prestávku
  • 30 sekundové promo video pred každým premietaním
  • Logo v uvítacom videu festivalu
  • Logo na plagáte a/alebo programovom letáku
  • Newsletter – banner s popisom na 3 riadky a link
  • Facebook fanpage predstavenie partnera (počet podľa dohody)
  • 20 voľných lístkov na každé podujatie
  • 2 súkromné prezentácie
  • Možnosť venovať ceny do tomboly
  • Logo generálneho partnera uvedené na lístku (online PDF) alebo možnosť priložiť online propagačný materiál pre každého kupujúceho lístok v predpredaji (podľa dohody a platnej legislatívy)
  • Logo na náramku pre festivalových divákov
  • Možnosť individuálnej dohody na ďalších možnostiach propagácie

Cena za partnerstvo:

  • Všetky podujatia v 1 cykle (6 mesiacov): 5000€
  • Celoročné partnerstvo: 8000€

Plná hlavná sála v DK Ružinov v novembri 2015

Naše výdavky

  • prenájom priestorov
  • propagácia (tlač, platená reklama)
  • cestovné náklady, honoráre a občerstvenie prezentujúcich
  • tričká pre dobrovoľníkov a prezentujúcich
  • doprava a odmena za zorganizovanie podujatia

Teambuilding na chate Andrejcová v Nízkych Tatrách

Ak máte alebo vyrábate produkty, ktoré by sa nám mohli hodiť, sme otvorení aj nefinančnej spolupráci (či už v oblasti tlače, marketingových služieb, leteniek, zážitkových poukazov, fototechniky a čohoľkovek, čo by mohlo pomôcť pri fungovaní pre našu organizáciu/zvýšiť návštevnosť našich podujatí, alebo čo by mohlo slúžiť ako pekný darček pre našich prezentujúcich). Kontaktujte nás s Vašou ponukou.

Ďakujeme za podporu

Kontakt

Michal Knitl, zakladateľ OZ Cestou necestou: miso@cestounecestou.sk

Menu